Pages

Wednesday, 10 April 2013

TERKINI SENARAI CALUN BEBAS

MUNGKIN BERTANDING BEBAS
Warga emas Maimun Jusuh, 94, yang bertanding atas tiket Bebas pada pilihan raya umum 2008, kali ini menawarkan diri sebagai calon di kawasan pilihan raya parlimen yang sama — Kuala Terengganu.
Maimun Yusof nenek calon bebas
Lebih mesra dengan panggilan Tok Mon, beliau berkata hasratnya untuk bertanding lagi ialah “atas amanah orang lama”.
 
“Menang (atau) kalah, tok bertanding sahaja sebab mengingatkan amanah orang,” katanya kepada pemberita ketika datang seorang diri dengan “teksi sapu” untuk mengambil borang penamaan calon di pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya negeri di sini.
 
 
  Gambar: Admin akan bertanding di P067 Kuala kangsar bersama YB di dalam gambar, doakan kami berjaya!

2 comments:

Mk Jacobin said...

Tok Mon gua respect...yg 5 ekor kat bawah tu.. sndri boleh fikir la...hahahaha..tobat lahom aku akn pangkah...silap haribulan hilang wang deposit....kesian2

baretta said...

Alaa...Tok Mon tu jadi barua jer...nak bagi undi pecah...Orang tua...apa lah yang dia faham tentang strategi...main ikuuuuttt jer...Samada dia sokong BN atau PR, kalau dia tahu perbuatan dia tu mencacatkan pihak yang dia sokong, dah tentu dia tak nak bertanding Bebas...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...